Be yourself

Jag är utråååkad. Megasuperduper utråkad.
Jag tror faktiskt att jag ska dansa Just Dance.. Lite.. Om jag orkar.. Det fnns inga bra låtar. *suck*
 
Iallafall så är jag glad! Längtar till imorgon, dels för att det är fredag = helg = SOVA! och jag får mina armband!! :D WOOPWOOP. Får se om jag hittar på nått annat, annars blir det väl att följa med pappa och Johanna till typ deras vänner och äta mat oså :)
 
Nej, nu ska jag faktiskt göra något av kvällen.. 
Dessutom så är jag nästan ensam imorgon, Moa är på urkult, den fågeln. *haha*
 
hittade en väldigt fin och halft gammal bild, på någon  som betyder otroligt mycket, är saknad så det gör ont , älskad så länge mitt hjärta slår och framkallar tårar varje gång.
en liten bild, men ändå. Världens finaste kanin, någonsin. ♥









RSS 2.0