You're the dream, Im the dreamer.

Goooodmorgon fina människor! Är på tokigt humör idag, lite crazy faktiskt! Kan knappt sitta still, haha..
Har precis ätit en macka så är mätt i magen nu och redo för en dag full av massa bus. Nej, men typ.
Idag ska jag ju till kuratorn också, vet inte om det kommer behövas nå mer sen. Kanske en gång eller så? Känner att jag inte behöver längre, under lovet hände så mycket med mig själv att allt liksom har löst sig. Eller nått. Ehe.
Konstig fläta. Gjorde nått annorlunda. Ville inte att flätan skulle bli så kort & sticka ut, heh.
Mackan fick vara med på bild också. :D
Ha en bra fredag! ♥

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör en helgens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-800

unika läsare dag så passa på att anmäla dig:)

Har även andra tävlingar med fina priser så passa på att gå in och anmäla dig:)

Vill du inte ha sådana här komentarer så ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbar helg!:)

2012-04-20 - 15:43:42









RSS 2.0