Uschuschusch.

Heey. Dagen i all allmänhet har varit fucked up, dagen började bra men fortsatte som ett krashat tåg. Det blev en rätt jobbig tid i skolan, mådde apa. Tur att Mathilda fick mig le & skratta, haha. :)
Nu har jag tänkt, mycket. Det är svårare och jobbgigare än vad jag tänkt. Det är snart ett år sedan det tog slut och mitt liv föll i små glasbitar. Det blev bara jobbigare och jobbigare med tiden, jag har släppt det. Tycker jag? Men varför bryter man ihop i en buss när man ser dom gå hand i hand? It's sick. Jag hatar dom för att dom får mig att känna mig så svag, fast jag vet att dom inte är värd det och att jag är starkare än så.
Men nu har jag kommit fram till den tid då något måste göras, förändringar har jag gjort, men nu är det bara skolan som är problemet. Just att faktiskt vara på väg till skolan, gå inne i stan, gå inne i skolan, gå utanför skolan. Att bara befinna mig inne i stan gör mig rädd och nervös. Så ska det inte vara. Eller?
Så nu ska jag vända på pannkakan och få en rejäl ändring med skolan. Måste ju gå i skola, right? Byta skola tog en jävla lång tid. Sååå.. Vad finns det för alternativ?..
weheartit.com
Bilderna kanske säger mer än texten.
Haha, förlåt för värsta tråkinlägget, men det behövs ibland!

Du är stark! Du är starkare än du tror. Jag vet själv hur det är! Det är svårt, det är det, men gör det du själv känner känns bäst för DIG. Tänk inte på någon annan, för det är DU som ska leva med det. Vill dom andra sänka dig och att du ska må skit, så fine för dom. Men ge dom inte chansen att se dig misslyckas för då har du misslyckats. Idioter är dom, tänk på det. Det är dom som missar det bästa, inte du. Dessutom, vilka "vänner" vi har! Dom tar våra rester, jävla gamar. Pussbabeeeh. <3

2012-04-03 - 14:47:07

Plötsligt sitter jag vid DATORN och inte mobilen, så jag kan läsa vad du skriver o inte bara se rubriken. Vill bara skriva KRAM och att jag tänker på dig och vet att du är starkare än du tror. Sköt om dig, vi ses

2012-04-03 - 20:26:34









RSS 2.0