Stolt över mig själv!

Himla stolt över mig själv. Har hållit igång sedan 06'45 tills typ nu. Har städat mitt rum i flera timmar.. Rensat kläder, papper, böcker och allt man kan ha i ett rum! Plockat fram några saker som har minnen men som inte stör mig längre. Det är smycken, en tröja, en ljuslyckta och en sak från Gran Canaria! :)
Hittade ett "kärleksbrev" från typ 18 Juni 2011, HAHAHA.
Jag kunde knappt läsa för jag skrattade! Jag fattar själv inte hur jävla nere jag varit.. Jag bara kollade på Savanna och frågade hur jag egentligen va vid den tiden? Tackolov att jag inte bloggade då. HAHA. Nej, kärlek är inget att skratta åt. ;) Funderar på om ni ska få läsa det också, ni kommer skratta! :D
Er älskar jag! :D♥
Tänkte lägga in bilder senare på hur det blev och då får ni se hur mitt rum ser ut! ;)









RSS 2.0