OKAAAY, this is it.

Okay. Jag har fått massa kommentarer om mitt "plötsliga" intresse och "djupa kärlek" för dessa fem killar.
Ja, JAG ÄR ETT NYTT FAN.
JA, JAG ÄLSKAR DOM.
JA, JAG ÄLSKAR DERAS MUSIK.
JA, JAG VET NÄSTAN PRECIS LIKA MYCKET SOM ALLA ANDRA FANS.
Man lär sig fort, okay?
Nej, jag trodde inte att jag någonsin skulle börja gilla dom. Jag tror inte jag ville heller, för jag ville inte bli nått crazy fan. Men ni ser ju hur det slutade. Jag
Det började med att Savanna lyssnade på deras låtar osv. Jag brydde mig inte jag var liksom "whatever". MEN, jag hade aldrig riktigt kollat på dom. (Haha ojoj) Första "ögonkastet" och jag var fast vid namnet som betyder "Beautiful", dom finaste ögon jag någonsin sett, drömmars läppar, perfekt hår osvosv. You get it?
Yeah. Så ja, tack vare den URSNYGGA Zain "Zayn"" Jawaad Malik, så var jag fast. Sen utvecklades allt och jag blev allvarligt sjuk. Jag fick One Direction Infection.
Deras musik, video dagbokar, moments, fåniga, idiotiska påhitt, galna upptåg, får mig att fly från verkligheten och jag mår som bäst.
Det låter säkert helt sjukt, men whatever. Jag älskar mest Zayn, ja. Pga. att han är en sån kille jag faller för, är sig själv, bruna ögon, sjuk humor (som alla andra killarna har också!), hans röst är bara ett plus & hans kropp. Men han är sig själv (som dom andra, ja.)
Men jag älskar fortfarande ALLA killarna, Liam Payne -93, Louis Tomlinson -91, Niall Horan -93, Harry Styles -94 & Zayn -93. Jag gillar tillochmed Paul & Lilla Lux. JAG GILLAR/ÄLSKAR ALLT SOM HAR ED GRABBARNA ATT GÖRA. Så, snälla, släpp deeeeeeet. Okay? :)

Det här är varför jag älskar dom så som jag gör. Varför dom har blivit en del av mig & mitt liv.
Bromance - 100%.
Det blev mycket gif's nu, men snälla, förstå. Min blogg kommer inte att bli som den var förr. Jag hade en inriktning och det var foto & personlighet. Det är det fortfarande, bara det att grabbarna är med på ett hörn. Eller snarare i mitten. ;) Vill du inte läsa om dom? Låt bli att läsa då. Så enkelt är det. :)
Jag kommer att lägga upp mina allra favoritvideos med dom, korta som långa. Roliga, alltså. Min humor typ. Sånt som fått/får mig glad nu förtiden. ♥










RSS 2.0