Na na na...

Heey. Idag är det lite vårväder, äntligen. Efter att bara ha haft massa regn och snö. Så är typ all snö borta från gården, Woho! Dock har jag jätte ont i foten och den är svullen? Vettefan vad jag gjort.. Så jag kan inte gå utoch fira heller! :(
Barnen sov här inatt, jag blev jätte chockad för jag visste inget igår och dom förstörde mina planer, men aja. Tar dom ikväll, troligen. Beror på om jag ska till härnösand eller inte imorgon & hur tidigt mormor och moster kommer och hämtar mig. Planen är då att jag ska fixa den jäkla headern. Men får väl se hur det blir.. Måste skriva ner alla lyrics som jag har kvar idag, och det är 11 stycken.. Så det tar väl runt fem och en halv timme sammanlagt.. Kanske mindre, kanske mer. Bäst att börja nu då..
weheartit
åh nu vill jag ha kakor..









RSS 2.0