Feeling good. Feeling better.

Som jag skrev imorse så är min fot fortfarande svullen, dock gör den inte ont längre och jag kan gå på den, men sjukt obehagligt. Idag fick jag även en piercing till läppen av Johanna. Dock så har läppen blivit infekterad och nu låter jag det läka igen.. Kommer troligen göra om det när det ser bra ut oså, dock inte på samma studio. Lite synd, för mamma/pappa har ju beställt en piercing till mig också.
Så, det suger juu. Men som sagt, jag kommer troligen att göra ett nytt. Saknar den redan.. Det var min bästa vän! :(
Haha nejdå. Men det känns tomt.
Men med min bultande och svullna lite halft blodiga läpp så fick jag glass så jag kan kyla, istället för att sitta med ett isblock och få hela läppen att domna bort.. Skulle ju se ut som ett litet missfoster ju! :D
Tack så himla mycket Johanna! ♥


Kan ju tillägga att det känns jävligt skönt för läppen! Det är nog mest därför jag njuter, men.. Det är ju trots allt den bästa glassen, ever.









RSS 2.0