Bildbomb 29/4

Jag och Emelie gick på äventyr i det fina vädret. Det slutade med att vi hamnade på en lekpark, som hade konstiga saker.. Förstår inte hur barn kan tycka att det är kul, jag tyckte bara att det mesta va läskigt :(
Detta är en av dom läskigaste gungorna jag någonsin sett. Inte fattade vi heller hur man skulle göra och den va jäkligt tung. Läskig med andra ord.
Den minst läskiga prylen på lekparken. Himla söt va den också! :D
En sak ni inte visste om mig, när jag va liten så älskade jag dinosaurier. ;) Landet för Längesedan va något jag älskade högt. Tänker faktiskt köpa alla om filmerna, bara för barndomens skull & för att jag är tokigt barnslig! :D

Emelie tänker kasta sten i vattnet. Jag hoppades att hon skulle träffa en mås i huvudet..


Asså jaa, fåglar..









RSS 2.0