A good night sleep.

Som ni vet så kollar jag ju på Big Brother? :) Annica & Marcelo har ju förlovat sig. Nu kommer  en såndär "hej-nu-ska-jag-vara-super-ärlig" stund. Förut hade jag blivit väldigt avis. jag menar det verkligen. Asså, jätte avis! Jag ville ju förlova mig med ex'et. (tack o lov att inte det hände om det ändå skulle sluta så som det gjorde) Men nu är jag verkligen inte avis, mer.. Åh vad gulligt, hoppas det går bra för dom. Dom är ju sjukt fina tillsammans.
Eh jo, åter till mig. ;) Jag märker bara mer och mer hur jag har förändrats som person. Det är något jag är glad över. Att jag inte är samma svaga tjej som inte riktigt våga visa vem jag är eller sticka ut i mängden. jag är mig själv till 100% nu. Förr fann jag styrka genom förhållande, nu finner jag styrkan genom mig själv, musiken och såklart vänner. Helt underbart mitt liv är nu. Aldrig varit så glad över att vara jag. Theresa Lundgren är mitt namn, jag älskar rosa, är en True Directioner Jag har en celeb. crush i Zayn Malik- som just nu rockar min värld, älskar hästar, fotografering, godis & kakor är det bästa som finns. Min allra bästa vän är en kille & jag har få men bra och äkta vänner, jag är en datanörd, gillar rock egentligen. Jag är en galen brud som gillar att färga håret. Jag har massa kaniner och kan aldrig hålla rent i mitt rum! Galen, knasig, kan vara smart ibland om jag orkar tänka & kollar hellre på film och fetar godis & läsk än super skallen av mig! :) Thats me! ;D









RSS 2.0