Skattig jag.

Åh min mage gör ont. Hahaha.
Såg nyss en video och den va jätte kul. Kan inte sluta skratta, äntligen nånting kul idag.
Roliga saker lyser upp min dag, mwahaha.
 
Iallafall, jag tänkte fixa lite med bloggen idag så den kanske kommer att vara lite.. rörig några timmar? Jag vet inte, det beror på hur sammarbetsvillig alla koder vill vara idag och hur mycket jag fastar vid youtube.
 
'Tonight let's get some, and live while were young'
 
YOU NAUGHTY LITTLE SLUTS! 
hahahahahahahaha åh jag orkar inte. Hejdå på ett tag, alla roliga personer på youtube ropar mitt namn och hungrar efter mitt skratt. (fast nu kom pappa hem så då kan jag inte skratta så högt som jag brukar för jag låter som en  missbildad häst som håller på att bli strypt, därför skrattar jag bara så när jag är ensam)
Update: Nu for han igen, så hästskratt mode on!
 
igår fick jag ett silverhalsband av mormor för att jag valt en bra väg i mitt liv. (aww)
I denna söta lilla porslinsask. (texten fick mig tårögd)
och idag.. Två ord; mitt hår.

tur jag la mobilen på golvet och tog ett foto så, för annars hade håret varit en riktigt.. Katastrof. Korvstrogranoff, hahahahaha. Hejdå.









RSS 2.0