DET LÅTER UPPTAGET

Hejsan!

Anledningen till varför jag inte bloggade i Måndags eller igår är för att jag varit upptagen med mitt härliga liv. 
I Måndags for vi & Johanna samt två av hennes barn till Drakborgen i birsta. Det va verkligen svinkul och det va inte sista gången jag var dit! ;) Fritt inträde för vuxna och 120:-/barn tror jag det va. Iallafall så är det värt det och det tar fram barnet i en! :D
Efter det blev det shopping och jag köpte H&M ögonskuggor - NUDES, hårnålar, rosa nagellack och en J-14 tidning (obvs). Så det var en underbar dag.
 
Men jag kan lägga till att jag gjorde ett inlägg med dessa bilder men blogg.se's app ville inte funka så då struntade jag i det.
 
Igår skrev jag inget för jag va verkligen upptagen. Knappt maten kunde slita mig bort.
For och hämtade den på bibblan vid 13.00 och började inte att läsa förren ca 14.00.
02.20 la jag ifrån boken, tårögd och lycklig. Drog bort hörlurarna och släckte lampan.
Boken va utläst. 
Nu väntar jag bara på nästa avsnitt (den 19'e April), och innan dess lär jag väl avlida för alla andra böcker finns inte att låna.
 
 

jag mins en morgon i 2:an när jag gick till praktiken och singnalen som dom spelar när man går in va trasig, jag gick på vägen som man ser vänster i bild och hörde den hela vägen till praktikplatsen som ligger i slutet på den, jag vet inte om melodin fastnade eller om den lät så långt

2013-04-04 - 01:41:55









RSS 2.0