Oh god.

Ahh vad ska jag ta mig till?! JAG HAR NOLL IDÉ TILL VIDEON SOM SKA VARA INNE SENAST IMORGON. PAAAAAAANIIIIK!!
Äsch, får hitta på nått innan jag går och lägger mig och lägger upp/skickar videon imorgon.
 
Dagen har förövrigt varit jäkligt bra, fått beröm (vilket jag absolut inte är van vid), tagit spruta och avslutade skoldagen med en välförtjänt kebabrulle.
Sen blev det bestämt när jag ska träffa bästavän igen, vi har fan inte setts sen slutet på sommarlovet?! :o
Så nu längtar jag som en tok efter fredag av tre anledningar, helg, Take Me Home släpps tydligen i Sverige då(?, har ingen koll eftersom jag beställde albumet från deras officiella hemsida, dvs. England) och får träffa bästavän.
 
Ikväll får ma höra alla låtar från albumet också! på iTunes i 24 timmar! :D Exciting! Så får se hur mycket jag sover inatt, haha. Man kan inte lyssna förren 22.00 heller.. Haha åh.
 
↑det här lever jag efter frånochmed igår, bara så ni vet liksom.
Nu ska jag äta glass och bara må så bra som jag gör idag och njuta av mitt goda humör ♥









RSS 2.0