ååångest

Shit vilken jävla ångest jag har! Helt sjukt. Jag är tondöv och är inte skapt för att sjunga.
Visst har jag sagt att jag är villig att göra vad som helst för 1D? HAHAHAHAHA, ja.
Jag har 16 jävla visningar på video-jäveln. Seriöst, vem kollar på sån skit?!
uuuuuuuuusch. såfort tävlingen är över så tar jag bort den! Haha så jävla pinsamt.
 
 
får väl se hur många inlägg det blir idag. Troligen blir det som alla andra dagar, endast detta.
Jag sa att det skulle bli bättre uppdatering när jag fick iphonen och ipaden. Vilket det blev i början, men sen..
 
1. Noll inspo och ingen ger mig tips osv. Så därför blir det mest bara 1D, vilket gör att ni får skylle er själva lite. 
2. Inget intressant händer i mitt liv som faktiskt ä värt att dela av sig med, just nu. Är inte en itressant person, tro det eller ej, men jag gillar inte att festa och hänga ute varje dag. Jag trivs nästan bäst ensam, även fast jag skulle kunna bo tillsammans med en vän. (Jag behöver någon som pushar mig)
3. Jag är alltid hungrig.
4. är så långt ifrån fotogenisk det bara går = det är inte kul att ta bilder på mig själv som är seriösa.
5. I have no life.
6. min iphone vill inte publicera inläggen, den har tydligen något emot min blogg?
7. Jag funderar på att avsluta ett kapitel i mitt liv och börja ett nytt. Dvs, sluta blogga här (om mig och mitt liv) och öppna något jag har mer liv om.
 
 
 









RSS 2.0