Simple as that.

Yaaoow! Eftersom jag aldrig blir nöjd med någon jävla header så tar jag en fin, stilren design som jag alltid tyckt om. Då slipper jag massa krångel med nån fkn header. Ni som föjt bloggen ett tag kanske kommer ihåg att jag hade denna ett tag i början? :) Iallafall, jag gillar den. Kände för att ha en stilren, lite halft tråkig kanske. Aja. :D
Förövrigt så saknar jag min piercing.. Väldigt mycket. Men ah.. Det har ju inte ens gått en dag än. :(
Nu är jag klar med all text/låtskrivande! :D Kan texterna, vem som sjunger (kan utantill och hör på rösterna) och allt. Det är bara några av meoldierna som inte sitter riktigt, men snart så! På Måndag sitter allt som att klä på sig! ;) rligt talat så har jag inte lyssnat på någon annan musik sedan.. (förutom på festen) Sen i fredags. Alltså en vecka, bara One Direction.
I förrgår så stog jag nere i hallen och kollade mig i spegeln och pappa kommer dit. (vi skulle åka iväg)
Jag: Mitt hår har blivit längre sedan jag började lyssna på One Direction..
Pappa: Öööh, jaha?
Jag: JA, men jag tror One Direction får mitt hår att växa fortare!! :o :D
Pappa: ... *Ger mig en konstig blick, som om jag borde läggas in på psyket*
Jag: *Fortsätter hålla på med mitt hår och tänker på gruppen som får mitt hår att växa med deras magiska röster*
Ja, saken är ju den.. Att jag faktiskt va seriöst också. Nu i efterhand tvivlar jag lite, men tanken finns fortfarande. Haha. Galen? Naah, skulle inte tro det va.
För er som undrar varför jag inte gör *glömt vad det heter* såhär, skilje grej i texterna? Fattar ni vad jag menar? Ah anyways. DET FAKKING GÅR INTE! Jag gör, men texten faller ihop ändå. Tycker det är asfult med linjer som jag gjorde förut, därför får ni leva med att ALLA mina texter sitter ihop såhär. Hihi.
Nu ska jag gå och sova, puss godnatt, eller god morgon? :)
Oh, by the way, Im going to get a blog on tumblr.com, just for fun and for my big love/passion for the UK One Direction, Zayn Malik, Liam Payne, Louis Tomlinson, Niall Horan & Harry Styles. You know? I've got a few readers on this blog who don't get a fuck about what im writing. And we're all Directioners.
Im so sorry for my bad english, but Im just so freaking tierd. So, good Night babes!









RSS 2.0