Haha åh, himla härlig brud!

Haha alltså, den hära bruden, Clara.. Hon är genialisk. Något är det iallafall och hon är himla bra! Har aldrig hört om henne förut, tills jag satt och letade efter One Direction på youtube. Såklart inte efter mina pojkar, utan letade efter wannabe US One Direction (som förövrigt kan ta sig nånstans)
True Story
Jag hittade INGET om dom, bara mina pojkar dök upp.
Kanske för att jag sökte bara på One Direction, men om dom heter så så borde dom ju också dyka upp nånstans, eller har jag fel? Nääe, det har jag inte. Sådetså.
Iallafall, jag hittade den hära tjejen som sitter och pratar om "Sanningen om One Direction".
Som ni alla vet, jag är ju en Directioner, en stolt sådan också. HÖR NI DET, VAVAVAVAVA. Ni hörde det först.
Eh ja.. Jag skrattade och skrattade, tills jag halft låg på golvet. Spruta lite cola genom nästan och spotta på datorn. Okej nä, men det kunde ha hänt. Här är en video, himla kul enligt mig. Jag kommer absolut följa hennes blogg, för ah.. Jag gillar folk som får mig att skratta, *tummen upp*.
Jag förstår sarkasmen och allt. Ja. Jag är ju inte dum ju? Daah.
Dock så måste jag få säga eller ja, skriva några saker..
1D ställde upp ensikt i X-factory, åkte ut vid bootcampen och SIMON satte ihop dom i en grupp, för det var bättre. Så Jaa. Sen, säkert 70% av alla Directioners, är Beliebers också. Dvs. Direction-Liebers.
Darin? Allvarligt.. Näe, det funkar inte. Eric Saade? Ni vet ju att jag var så hiiiiiimla förälskad i den snygge fan? Inte längre, han har ett smile som ni vet, Scream har? Helläskigt ju. OCH tydligen så tar han betalt av fans för att ta bilder med honom osv? Näe, det funkar inte heller.  Danny? Haha, nääe.
E.M.D? NO.
Den ända svenska pojkmusikaliska artistsaken som faktiskt är värd beröm, är Ulkrik Munther. Den grabben är begåvad. Tänk om han skulle vara med i 1D? WOW.
Så, då är jag klar.









RSS 2.0