This is me when..

Som ni vet så har jag extrema problem ibland för att hitta någon bra inspiritation att blogga om..
Jag gör inget annat än att kolla på film/serier, äter glass och annat gott, går i skola och.. One Directionar. (Alltid, för allt jag hör, ser eller gör påminner mig alltid om dom. Konstigt? kanske yttepytte liite)

Så, eftersom ingen av er kommer med förslag om vad jag ska blogga om, vad ni vill läsa om och jag antar att det inte är så många med samma intresse som jag som faktiskt läser min blogg (sånna utan någon somhelst verklighets-socialt liv) vill läsa om bara mina idoler eller allt vad jag ätit under dagen.. 
Så ser det oftast ut såhär lååååångt innan jag ens börjat skriva rubriken..
 
 
För ni vill inte läsa om..
 
 
För ni tycker inte att dom är lika roliga, heta, intressanta och fascinerande som jag tycker att dom är..
 
Lite av dom får ni ju faktiskt räkna med, men KOM MED ÖNSKEMÅL ELLER NÅTT SÅ SKA JAG GÖRA SÅ GOTT JAG KAN. DEAL?
 










RSS 2.0