I know we only met but let's pretend its love

Jag har aldrig någonsin gillat en viss färg. Orange. 
Tyvärr (sa jag först) så är det just orange eller en färg med oranga toner i sig som framhäver blå ögon. Så som guld.
 
Men det blir stor skillnad! Mina ögon blev mer jätteblå och mörka! :) Så orange/guldiga saker, som kläder och smycken passar för att framhäva blå ögon.
 
Dock har jag kall hudton så jag passar mest i kalla färger, typ pastellfärger och där ingår silver.. Haha, får ha massa för att fixa allt!
Men nu ska jag lyssna på LWWY 193753 gånger till och fixa till mig lite. Lägga på nytt smink och byta kläder, ska ut och käka på Kina lite senare! Det blir även första gången jag går ute med mina älskade skoooor ♥
 

Åh jo, mitt hår, det är mörkrött i hela botten och sen blir det bara ljusare och ljusare! Haha åh.
 









RSS 2.0