Hate this weather

Tja!
Dagen har varit relativt bra förutom skitvädret. Det regnade ju som tusan ett tag!
Efter skolan så for Mathilda med mig hem och vi gjorde ingenting. Haha, ungefär som vanligt ;)
 
Senare så ska jag fixa iordning rummet mitt och fota någon bild så ni får se hur det blev med garderoben pappa flyttade in igår! :D Jag har bott i det här huset i över 9år men aldrig haft en egen garderob. Äntligen!
 
Jag ska verkligen försöka bli bättre på att ta outfit bilder, I promise! Såfort jag fått alla kläder jag beställt (som jag hoppas kommer idag eller imorgon) så börjas det på allvar.
Påtal om kläder, så kom jag på att jag har en ljusrosa vindjacka, asful egentligen. Jag sa ju att jag skulle börja använda mina skor på skolan? HAHAHA, inte med den jackan till.
Så jag väntar tills jag fått min college läderjacka! :) Det kommer bli himla snyggt tillsammans! 
Oj så jag längtar!
 

gosar med mina tofflor, gött ♥
 









RSS 2.0