Haha åh jag dör!

Dagen har varit helskum idag!
Solen har gjort ont i mina ögon (dafuq?)
och när jag va på hemköp med Savanna och Amanda och skulle köpa pk så var det en äldre man som stod framför mig. Han kollade bak och frågade om det bara va dom två drickorna jag skulle köpa.
Jag: Ja..?
Mannen: Lägg upp dom här vid mina grejor.
Jag: Men nej, det behövs inte jag kan betala själv.
Han: Jo men lägg upp dom nu.
Jag: Men det behövs inte, jag har egna pengar.
*Han tar drickorna ur min famn och lägger upp dom på rullbandet*
*jag försöker ta tag i dem men rullbadet rör på sig så jag får inte tag på dom!*
 
*Han betalar och jag tar fram pengar för att ge honom*
* Jag räcker fram pengarna men gubben vägrar att ta emot dom och säger att jag får drickorna och att han inte vill ha mina pengar*
 
Jag tackar så himla mycket och går min väg. Sen va jag och barnen * Asså.. Vad hände nyss? Haha what?
Aldrig sett mannen förr! :o Trevlig dock.
Så tack du okända men trevliga man!
 
Blev middag på träffen idag med mamma och barnen, gott med pizza!
oldie bild, men bubbie ♥
← mitt skolfoto. Hahahahahaha. Sluta skratta. Ser ni min rygg eller?!?!?! åååååååh, hej nyttigare liv med träning! Synd att det börjar bli så kallt nu.. :( vill inte gå på gym heller, känns onödigt att spendera så mycket pengar på ett gymkort som jag VET knappt kommer att användas..
 
Jo, jag avskyr bitchiga personer jag en gång brytt mig om. Sluta kolla på mig?
En sur Theresa idag. Beställde en dagbok med lås och allt. Helt perfekt faktiskt är den, MEN, nyckel? INGEN JÄVLA HELVETES FANSKAPSNYCKEL.
Men tur det finns dollars pincetter som är böjbara. Räddar min dag lite.
 
Nu ska jag kolla lite med koder och sen kolla The X factor och mysa ner med filt, hallon och kesella! Myspys ♥









RSS 2.0