Expressing all of our feelings.

Innan jag lägger denna dagen bakom mig, så.. Den som orkar kan ju kolla på videon.
I started to cry, cuz it's just the same way that I feel about them, and it's not only me who does.
We love these boys from the bottoms of our hearts. From bottoms of the x factor stairs.
I love these boys more than you ever can imagine. And I won't stop. Love has no stop, no limits. It can last for a year or two or maybe forever. Who knows. But I will always be thankful.
Now Im chasing my dream. Thanks to them.

Jag är inte säker på varför jag skriver detta inlägg. Jag tror att.. Jag inners inne vill att ni ska förstå varför det knappt kan gå en dag utan att dem nämns i bloggen. För dom är en så stor del av mitt liv.
Dom har en stor part till varför jag.. lever ett hyffsat glatt liv. Även fast mina mest deprimerade dagar kommer då jag hoppas att folk blir överkörda av bussen och jag bara vill slå alla jag ogillar i ansiktet. Men det har alla.
 
Men som jag skrivit förr, jag försöker så gott jag kan med att inte nämna dem i bloggen.. Men som ni ser, jag har svårt för det. Mina stora kärlekar. ♥ 
 
k bye.
 









RSS 2.0