SO MANY FEEEELINGS


VARNING FÖR ÖVERDRIVET OCH KÄNSLOSAMT INLÄGG.
 
Den chocken jag fick när jag öppnade mailet från One Direction 1DHQ kommer jag att minnas en bra tid framåt. Tour Dates för Europa. Ingen va berädd på det här.
 
Att One Direction ska komma hit på "Take Me Home World Tour"..
Så många blandade känslor.. Jag ser knappt vad jag skriver och hela kroppen skakar.
Jag ska inte ljuga, jag kan inte säga att det va en lugn reaktion från min sida. André har kommit och kolat till mig tre gånger nu.. Tårarna slutar aldrig komma?
 
Jag är så jävla lycklig men så jävla rädd och besviken..
Jag bara hoppas att man inte måste betala biljetterna direkt, för då blir jag en förkrossad tjej och som troligen bara kommer ligga nere i sitt rum med 1D i hörlurarna och krama en gosig kanin som kommer att ha en blöt päls.
 
Jag har inte gråtit så mycket sedan.. Den gången, den dagen, då jag blev singel.
Jag har min största chans att få se dom som gjorde mig lycklig igen.
Det kommer bli svårt att få tag på biljetter och jag vet ju inte ens om jag kan? Omg.
 
*tar paus i att skriva*
 
Det kan låta så jääääävla överdrivet, jag fattar det knappt själv.
Jag säljer allt jag äger (till och med ALLA mina 1D saker).
Jag är berädd att göra allt i min väg för att få tag på en biljett.
Nu är jag en krigare.
 









RSS 2.0