HAHAHA WHAT IS AIR!?

HAHAHAHA jag dööör. 
Jag kommer verkligen vara riktigt jävla engagerad i dehär tävligen.
Man kan vinna en GO1DEN TICKET till One Directions utsålda koncert i NYC på Madison Square Garden, 3 december. Man får då ta med sig en vän och målsman. Jag vet redan hur det skulle bli om jag skulle vinna.
Fatta vilken jävla lycka?! Jag kan inte ens föreställa mig hur det skulle kännas att bara få ett samtal om att man är en av 50 som går till final! Att sedan få höra att man vunnit?
Jag vet att jag skulle gråta sönder ögonen av lycka.
 
Så jag tänker verkligen ge allt för det här tills den 24 Oktober. Jag lägger ner min själ i dehär nu. Så, bloggen kanske hamnar lite undan, jag vet inte. Men jag hoppas ni har förståelse. Det här är alltså en Once-in-a-life-time och money-can't-buy upplevelse. Det är koncerten, VIP (alltså FÅ TRÄFFA DOM), olika events dagen efter.
Guuuud. 
 
 
haha alltså den här sista, fat pony. I like fat pony. Jag dog lite och jag dör nu. Av skratt. Övertrött'shumor. Herrejesussimoncowell.









RSS 2.0