Amazayn kväll.

Go kväll, vas happinen?! Nej men ah. Som ni vet så "medverkade" jag i #1DVDWatchParty och det va.. Något av det bästa någonsin. Dock så gjorde dom ingen twitcam, men dom satt och twittrade och la upp massa söta bilder på dom och bandet. Nu har jag iallafall sett halva dvd'n och jag måste helt enkelt ha den. Jag och Savanna sjöng med i låtarna medans vi kollade på filmen och twittrande till killarna. Missade dock det jag helst av allt velat se, som va i början för twitcam va helt stört. Men det kan jag se när jag väl har den. Det va iallafall jätte kul och man fick sig ett par goda skratt, som vanligt.
(AHAHAHAHA, PAUL ♥)



this is my idols.



Nu gör dom sig redo för show ikväll. Wish I was there.
Och en sak till. Brukar inte gilla killar i linne, men Niall.. Wow, you rock my world hundred times.
och dom satt och skrev till varandra, haha jag orkar inte.
GODNATT. xx

okej :)

jag har tittat på min syster när hon hade sin bal och sen handlat med mamma :)

2012-06-01 - 00:23:37









RSS 2.0