Usch, otroligt dålig..

HEY.
Jag känner mig otroligt dålig på att blogga just nu. jag har kollat igenom arkivet och såg hur mycket jag skrev förr. Men jag har inte längre så mycket att skriv om. Allt kring kaninerna står stilla, inget intressant händer där liksom?
Skolan, vad finns det att skriva om det? Jag lever ju inte precis något super spännande liv.
Mode är inget jag skriver om, mentanke på att jag följer min egna stil, men inspiritation från andras stilar. Sen finns det inte mycket.
Bloggen är inte heller mycket till "fotoblogg" heller. Dels för att jag har noll fotoinspo just nu, som är möjlig att fånga på bild.
Sen så har jag bara en sak som återstår i mitt liv typ. One Drection. Vilket är något jag kn blogga om hur mycket som helst, men avstår från det för eran skull. Trots att det är min blogg och jag betämmer.
Men dom som faktiskt (helt otroligt nog) inte finner något intresse för dessa snyggish pojkar. För jag vet ju inte vilka som sitter bakom rutorna och läser min lilla blogg? :)
Jag skulle bli otroligt glad om ni kunde komma med förslag, åsikter osvosv! :D GÖR DET, NU! :D











RSS 2.0