Sova som en prinsessa.

Jahapp, blev en såndär dålig bloggdag idag också. Första och ända inlägget, sent på kvällen. Känner mig duktig. Men ja, jag gör det jag kan för att bättra mig.
Va på biblan idag och letade efter en bok och då va det en kille som följde efter. Men som den mesen jag är, så struntade jag i det och lyssnade på min musik istället.
Idag har det regnat, snöat och varit allmänt skitväder. Riktigt trist! Hoppas på bättre väder imorgon då det är massa grejs inne i stan. Typ mini tivoli och typ marknad. Fast jätte litet, så ni behöver ju inte föreställa er värsta feta grejerna! ;)
# Något jag velat ha sedan jag va typ jätte liten.. En sänghimmel. Idag fick jag, av min lillasyster. Hon rockar fett. Så nu sitter jag här i mörkret och myser och njuter av att det faktiskt är helg.
Jag Älskar Barnet Inom Mig. Att Den Delen Finns Kvar. Annars Vore Det Inte Jag.

UPDATE: Insåg nu att klockan va över 12.. Och det är första gången jag inte bloggar innan 00.00, varje dag. Fymig. :)









RSS 2.0