så jävla söta!

Okej jag vet att ni inte kommer att kolla på detta och att ni inte bryr er. Men det är min blogg oh jag lägger vad jag vill. MOHAHAHA. :D ;)
Dom är så himla söta och det känns som jag kollar igenom min livshistoria. Ni vet när man brukar kolla på typ filmer och bilder från när man va liten, då man faktiskt kollar igenom sin livshistoria? Precis så kännder jag, vilket jag tycker är konstigt för jag har inte varit "medverkad i deras liv" förren typ slutet av Mars? Heltokigt ju..
ÅHJAGDÖRVADSÖTADOMVA! Fast sen så har jag ju suttit och kollat igenom varenda video från xfactor och allt det. Så jag vet precis allt och lika mycket som dom tidigare fansen gör.
Tänk om det kunde vara så lätt att lära sig skolgrejer? Det skulle vara awesome. Men det är ju klart, är man som mig så lär man sig bara det man vill, för allt annat jag inte bryr mig om far bara igenom hjäran och ut igen :)









RSS 2.0