Realese fest

Åh herreguuud. Jag är mer avis än någonsin, man är så nära något men ändå så långt bort..
Idag är det en stor dag för oss Directioner, iallafall i sverige. One Directions Up All Night: The Live Tour DVD släpps idag och det firas med Realese fest i Göteborg. Man kunde skicka en anmälningsintresse till One Direction Sweden och hoppas på inbjudan. Hade jag bott där, eller nära. Så hade jag helt klart anmält mig. Va faktiskt påväg att skicka iväg ett mail ändå, bara för att se hur min tur funkar. Men hade det blivit så att jag "vann" en utav dom platserna så hade jag ju blivit sjukt äckligt besviken ändå.. Så, skitsamma med det liksom.
Ingen  DVD heller, fuckfuckfuck. Nu ska jag gå och göra nått. Äta choklad troligen. Bara för att det är så himla synd om mig.
Får väl vänta asset av mig tills (OM!!!!) hela allt läggs ut på typ youtube eller så. Men har för mig att det bara är sneak peaksen som får läggas ut. Vill man ta del av det så får man helt enkelt spendera typ 200kr. Menmen, hejhopp! Glada miner, kan ju ha min egna konsert inne i mitt rum om jag vill.

Jag har städat och solat :)

Vad har du gjort?

2012-05-28 - 19:31:26









RSS 2.0