Något som alltid händer mig

Idag har det inte gjorts så himlans mycket, Mathilda cyklade hem mig på sin cykel. Dvs att jag åkte på pakethållaren och det är lika läskigt varje gång och smärtan på låren är halft olidlig men annars så vare riktigt kul! haha, lite skratt blir det ju. Sen så blev det bara steka i solen och jag kan ju äsga att brunare det blev jag!
Senare på kvällen, eller ah, vid 5 så for jag pappa och Andre till hans skola för att kolla på när lågstadiet sjöng.
Sen så blev det att äta en bränd korv. Det måste ha varit den längsta tuggandet på en korvjävel jag varit med om. Någonsin. Sen gå runt i skogen på tipsrunda med massvis av myror. Så där gick jag, i klänning och ballerinaskor och dansade med myror. Himla mysigt. Eller inte.

tack :)

allt bra?

2012-05-24 - 20:56:09









RSS 2.0