I'll fight for you.

HEEEJ.
Imorse va jag ju till tandläkaren, det va jätte många där! Kanske för att det va 19års kontroll. Sista året gratis liksom. Men det gick bra, förutom att jag fick veta att jag gnisslar tänderna på natten, vilket jag inte hade en aning om. Haha. Så får typ 4-5gången så fick jag stoppa min överkäke i äcklig lila lera.. Så nu väntar jag på att få bett/nattskena. Igen. Det är typ min 3 skena. Jobbigt, aja. Bättre det än att inte ha nåra tänder kvar. Höhö.
FIck även presenter, hihi och dom är rosaaa! :D

Va ju himla duktig och gick hem också. Fast tanken på att hoppa upp på en ponnys rygg och rida hem slog mig många gånger. Men jag höll ut ända tills det sista, la mig ner på gräsmattan och dog nästan när jag kom hem. Haha!
Nu taggar jag ikväll, awesome kväll skare bli, kanske, kanske får jag follows då av mina älsklingar! :'D♥ *omg, måste fangirla. CY*

Ni mina söta läsare får gärna kommentera vad ni gjort idag? :) Jag har ju inte precis något emot some comments och jag svarar ju på alla! ;) :D xx
UPDATE: Jag svarar såklart på dom som faktiskt går att svara på, så vill du ha svar? Skriv din mejl om du inte har en blogg eller känner mig irl, för gör du det så kanske du får ett sms med något liknande: "SV: Gud va härligt det låter! Hoppas du mår bra. Puss. xx Justteah" Ah.
ställ gärna frågor också, kanske lite mer, personliga. Inte bara om hur min dag varit. För det får ni ju veta ändå? Right. Fråga på om ni undrar! Åh jo,  som några gånger förr har jag fått frågan om jag kan göra ett videoinlägg, bara nått random för att prova. Jag har för mig att jag frågat förr, men vill ni det också och inte bara en stackare som vill höra min förtjusande röst? För vill ni det så gör jag ju det såklart. :)

jodå, bara bra än sålänge :) Har din dag också börjat bra?

2012-05-31 - 12:30:14

läst din.blogg vare på stan och fixat lite

2012-05-31 - 12:54:25









RSS 2.0