Ett möte..

HÄY MAH LADS.
Sitter just nu och lyssnar på JB's senaste Die In Your Arms. Ehh, den är typ. Nej.
Idag händer det inte mycket, förutom att det blir jäkligt god mat! Theresa ♥ Hemmagjorda-pappas-hamburgare.
Om mitt lår kan bli bra så kanske det blir lite wii-dans. Men troligen inte.
Imorgon är det ett möte med nån jobbig typ som är inbokat. Nämligen tandläkaren. Woho, det roligaste jag vet. Sist så sabbade dom min tandställningen. Så får väl se vad dom ställer till med förnått nu. :)
Nu taggar jag inför imorgon, något mer roligare än tandläkarbesök. Nämligen #1DVDWatchParty imorgon. Inte för att jag kan se själva DVD'n, men mina pojkar ska vara med. Dom ska göra en TC. Alla tillsammans. Sjukt kul och ja, jag är ju som jag är. Sitta och glo på dom i typ 2-3 timmar är helt okay och helt värt tiden!
Ja, vad ska man göra när det är typ det enda man kan göra, som är gratis också.  Det enda det kostar är några timmar av mitt liv. Vilket jag just nu mer än gärna spenderar på favoriterna.
Haha är det konstigt om jag vill använda UGGs nu på sommaren? Det va riktigt mysigt, iallafall när det va såhär kallt. Då är det okej. Right? :)









RSS 2.0