Tummen ner för ångest!

Hellååh, mår sådär just nu. Innan jag gick och la mig så mådde jag verkligen uruselt och när jag vaknade så mådde jag ett snäpp värre. Fast nu mår jag mest lite dåligt för att jag åt sjukt mycket, för mycket.. Att jag aldrig lär mig?! ;)
Har även fått extrem ångest. Har inte träffat älskade ponny på typ tre månader.. Och jag vet vad ägarna tycker om att komma och gå. Jag skäms verkligen och det finns ingen bra förklaring till varför jag sluta komma dit heller. Det är helt enkelt inte lika kul själv men det är ändå ingen bra anledning till att bara försvinna. Världens ångest har jag iallafall och grimman jag köpte till ponny i julklapp lämnade jag aldrig heller? Vad fan tänker jag med?!?!
Aja, det är som det är.. Får ta och gå dit nån dag och prata med dom, förklara. Jag kommer inte börja gå dit igen, kanske bara för att få ta hand om lillälskling. För så som jag älskar honom älskar jag ingen annan just nu. Jag har alltid älskat honom & kommer alltid att göra. Världens bästa ponny ♥



haha fråga mig inte vad jag har på hakan, för jag vettefan vad det är förnått!






Alla bilder är från sommaren/hösten/vinter 2011.
Önskar att jag hade bilder från 08-09 på mig och han, men det har jag inte såå.. Iallafall, jag vet vem min äkta kärlek är och alltid kommer att vara. Lambert ♥









RSS 2.0