tagga inför imorgon!

Börjar inlägget med en fråga; vad har ni gjort idag? Vissa av er har väl precis fått lov och andra precis avslutat sitt lov innan helgen? :) Så, vad har ni gjort idag? TELL ME.

For runt lite med mami och syskonen, bråkade på som vanligt och handlade lite. Blev bara en helt vanlig vit bh och nå godis, haha förvånande? ;)
Har även myst och visat min kärlek till min svarta lilla kaninbebis och min stora feta kanin. Fotat lite och bara myst på. Åh jag blev så mätt efter maten så jag mådde dåligt, hatar när jag inte kan sluta äta bara för att det är så jävla gott! Fan för dig fläskfilégryta & ris!

är jag inte bedårande? :D

Ska snart gå och lägga mig i sängen och kolla på bb, sen sova! Vad taggar jag för imorgon då? Haha, det berättar jag imorgon ;) Jag kommer troligen inte kunna blogga på hela förmiddan/dagen här på blogg.se så jag kommer att blogga via mobilen till finest. Kan ju säga att kamerabatteriet kommer vara fulladdat och minneskortet tömt så jag kan fylla på med några hundra bilder! ;)









RSS 2.0