Vilka bloggar läser jag?

Fick ju en kommentar med en fråga om vilka bloggar jag läser. Jo, jag läser ju bloggar, såklart. Vissa varje dag och vissa när jag är rastlös. :) Men jag läser mest bara dom större bloggarna.
 
Isabelles.nu är den jag följer mest.
 
Kissies.se Såklart! Många tycker hon är skit & jag fattar inte varför? Hon är ju värsta inspirationspersonen, eller nått. Släpp det förfluta liksom, hon har blivit mycket bättre! 
 
Onedirectionswe.blogg.se Onedirectionsweden.se & onedirectionmusic.com Varför blir ni förvånade? ;)
 
Annica.spotlife.se & Marcelo.spotlife.se
 

Så det är bloggarna jag läser, sen har vi ju dom jag kollar då och då, typ som Keela, Hofh mm. Plus att när ni läsare kommenterar MED era bloggar så kollar jag in dom! :) Kul att se vilka som läser om mitt skitroliga liv! :D
haha, nej godnatt på er. Ska gå och kolla på tv en stund sen får det bli sängen. 
Hoppas på bra väder imorgon så jag kan steka lite!
 
 
 









RSS 2.0