Sömnig chey

Aptrött är jag! Höll till och med på att somna i soffan till The Vocie US. (Håller på Adam Lavine, speciellt Javier) ;)
Fick veta, som tur va, att jag inte behövde åka in till stan försen 12:30! Sköööönt, då kan jag sova. Haha.
Aja, det finns ingen chans att jag pallar vara vaken i typ en halvtimme till. Även fast det tar så lång tid till sängen.. Med toa, tandborsting, släka alla lampor på övervåningen.. Kolla kylen om det finns nått jag vill ha, stå och kolla i fönstret ett tag - Varför det vet jag inte, så fråga inte. Det är bara en av dom skumma grejerna med mig. Haha.

Men, godnatt. Eller godmorgon.. Om ni läser det på morgonen. 
Okayy, sova vare..

Gammal bild från hösten 2011. Stor förändring och seriöst, jag är stolt över mig själv :)
Haha, trodde aldrig att jag skulle säga det! Men ibland så måste man. 
Be True To Who You Are.









RSS 2.0