I will always be here for you

Heej! Haha igår va awesome! Finner inga ord.
Va och kollade på Lillasyster, dom va bra. Efter det så drog vi hem till Marias föränldrar och kollade på när Sverige förlorade. Jag har någon sorts "sportis" i mig som kan komma fram ibland.. :o Det är väl bra det ah.

Sen så vandrade vi runt på tivolit, åt sockervadd och munk innan vi skulle fara hem.
Men då ringde Mathilda och ville att jag skulle vara kvar så då gick jag och mötte upp henne! Haha och fy va kul vi hade! Vi satt på en bänk och skrattade åt ALLT. Seriöst ALLT och i bilen påväg hem så fortsatte det, haha åh.
Idag kör jag och Mathilda på repris och jag ska ha bättre kläder än jag hade igår!
En kort kjol funkar inte så bra på mig, haha.


Är glad att jag inte är så himla bakis, ingenting faktiskt. Ehee.









RSS 2.0