Finns ingen ork just nu.

Hey på er, hade ni en bra midsommar? :D
Det hade jag, jätte mysigt faktiskt! När alla hade farit så satt jag och kollade på Fallen, Fallen 2 - The Journey och Fallen 3 - The Destiny. Så jäkla braa och självklart så satt jag och dreglade efter snygg Paul. 
Vet ni, han är en av mina favorit skådisar. Taylor & Paul. Jappjapp.
 
Så vill ni veta när jag gick och la mig? ;) 05.15. Då slutade sista filmen. Helt död, vilket betyder att min kropp inte funkar till hundra idag. Så det blir att äta massa mat och annat skräp idag ;) Som vanligt ungefär.
Mitt hår har värsta volymen och ändå gjorde jag inget med det igår? Gotta love my hair.
 
Iallafall, jag är halft död och rätt glad. Gå ut och ge djuren mer mat osv. Lägger in bilder senare. :) Så håll ut.
 
as everyone already knows, my life, my love, my passion, im proud and I love everything they given me. Happiness, confidence, to be myself and the big family i belongs to now. The fandom, memories and whole new better world. ♥









RSS 2.0