Du är kul, vet du det?

Fick en kommentar idag, riktgt kul en också! :) Vill du veta? Ja då får du veta! Varför vill du se mitt rum för? Det är ju inte precis som att jag köper varje tidning dom är med i och att jag håller koll redan 2 veckor innan tidningen kommer ut i butikerna.. Inte alls..

Min vägg. JUST NU. Som sagt så håller ju inte jag koll men jag vet att till veckan så kommer jag nog inte få plats med något mer på denna vägg. Alltså det är min största vägg jag har. Så, ja.
Ja.. Pojkarna, Zayn, Liam, Louis, Niall & Harry.. Dom ändrade mitt liv? Ja..
Jag mådde dåligt efter ett break up, blev sviken av vänner under 2011. Hur mår man då när man tror sig vara svag? Man mår skit och det är inget någon vill gå igenom. Jag önskar inte ens den jag avskyr mest av allt, att den personen ska behöva gå igenom något sådant. För det tär på en så hemsk mycket. Plus att det va mycket mer innan allt också som har bidragit mycket till att det blev ännu värre. Men det är för personligt för att ta upp.
Iallafall så när jag började lyssna på One Direction, i typ mitten av Mars så blev jag gladare och gladare. Deras musik far in i mig och stannar där. Jag satt och kollade på massa videos och dom fick mig alltid att skratta eller åtminstonde le väldigt stor och glädjen bara dunkade inom mig. Det va precis som att vara nyförälskad och det där pirret som uppstår, ni vet? Det finns inom mig fortfarande. Jag kan sitta i timmar och bara kolla på dom.
Jag har ju ingen vän jag kan prata med om One Direction, för ingen är ett fan och ingen fattar ju vad jag säger, så tror ni att det är konstigt att jag skriver allt på min blogg och tjatar om dom?
Det är för att dom är en del av mig och mitt liv. Jag kommer aldrig att vända dom ryggen, för dom har bidragit så stort till att jag mår bra nu. Kanske inte helt, men det blir bara bättre. Jag va på botten och är snart ända uppe i toppen. Pojkarna betyder så otroligt mycket för mig och det är bara, vad ska jag säga.. Det är bara Directioners som förstår min kärlek för dom. Det är som en hästtjej älskar den dära speciella hästen, den hästen  finns alltid i ens tankar och ligger en varm om hjärtat. Vad skulle hon göra om hästen skulle tas bort från henne?
Jag har varit med om det också, så jag vet hur det känns. Allt förmånga gånger.
Men det kan vara vad som helst. Alla har  sina saker och för mig så är det här super speciella pojkbandet och ligger extra tätt i mina tankar och hjärta.
Dom finns i mina drömmar och det har tillochmed hänt flera gånger att jag vaknat av att jag gråtit för alla eller någon av dom mist livet. Ärligt talat så kommer tårarana bara utav tanken.
Tro vad du/ni vill, men såhär är det. Ser ni en bluff? Ja synd för er, men här har ni sanniningen.
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA, kan inte sluta skratta. Niall ligger på scenen och gör världens min, Louis typ "Wtf, vas happinen?!", Harry står där och ser.. Harryig ut, Liam försöker troligen likna en apa och Zayn är typ som, "hey, there's a mirror over there?"
u dont get it? Sorry for you. U dont like 'em? Well, more for me.

okej, mysigt :)

Jag har shoppat med en kompis och nu ska jag fixa lite inför min systers student imorgon :)

2012-06-07 - 21:30:25









RSS 2.0