Be Original

Godmorgon! Vaknade i ganska rätt tid idag, fast det kändes overkligt att vakna?
Fråga inte, wierd dröm hade jag. För mycket vampyr-dos kanske? ;)
 
Tänkte ta en stund "ledigt" från heta vampyrer och kolla på något annat, typ The X factor, 2010 såklart. Dom andra är jag inte ett dugg intresserad av.
Eller något annat kul kanske. Ska kolla runt, för det finns hur mycket som helst på sidan att se! :D
 
 
Idag åkte Savanna och Amanda till Umeå och kommer hem på Torsdag. Vilket betyder att jag får spendera tid med lillebror helt själv på dagarna. Det ska bli ganska kul, om det är varmt och bra väder kommer vi ha vattenkrig. Det har jag redan planerat och någon dag blir det kanske en tur in till stan. 
 
Nej, nu ska jag ta fram något att äta och sedan kolla på ja vad det nu blir :)









RSS 2.0