somehow I always fallin back

Hej på er! :D 
Idag blir det en chill-dag. Tänker inte göra något ansträngande alls, det är min plan.
Imorgon blir det ju att cykla tidigt på morgonen med arbetskompisen som bara bor 5 minuter från mig, weho!
Det blir bra det! :) Det tar kanske 15-20 minuter till kyrkan för det är bara nedför typ hela vägen :D
 
I förrgår så satt jag och kollade igenom vad jag ska/vill beställa när jag fått lönen, på Nelly blev det inte många saker, men lite dyrare.. Om det finns kvar tills dess dvs. Vilket det nog inte gör för jag har en himla massa otur när det gäller sånt ;) Håll tummarna för mig? :)
 
 
Senare kommer farmor och Erik, Savanna firas idag också :) Så då blir det ännu mer fika! WIHOO!
JO, igår hände världens randomaste grej mig! :o
Fick ett sms av bästavän "kom ut xD" och efter ett tag så står han där ute vid sin moppe, kommer fram till mig, kramar mig, säger hej och sen går han tillbaka till moppen, säger hejdå och far.
Han är så himla konstig. Det är precis därför han är min vän! :D









RSS 2.0