My picture trend.

Asså, måste bara säga förlåt för den helt otroligt 'shittiga' uppdateringen. Men vad ska jag skriva om när all inspo har flygit utomlands eller nått. Men det löser sig tillslut. Dessutom är det sommar så man vill ju njuta av det fina sommarvädret. Dvs om man hade något sådant. 
Idag är det dock lite bättre väder än andra dagar, men istället så är jag äckligt trött för jag har varit vaken sedan halv 8 imorse! 
Vet inte varför heller och hur ska jag klara att kliva upp 6 i 3 veckor? :o Herregud, nej det kommer gå bra. Hoppas jag.. ;)
 
min bild (jag) "trendade"? kan man säga så?.. Ah "trendade" på One Direction fancite. Jag hade ingen aning om vad det va och hade aldrig märkt det om inte en av 1Dupdate twitter accounten hade tweetat moi.
Thats freaking cool! Haha. Trendade som "One Direction fans".
via min instagram dessutom och bilden är inget märkvädigt! Haha fult.









RSS 2.0