lots of love to you

Som ni kanske vet så har ju jag 2 helt egna kaniner + en lillebebi. Jag lägger mest upp bilder på Kira, right?
Det är nån som vill veta varför och det ska jag berätta. Jag gillar, tycker om, älskar mest henne. För hon är den som gett mig mest, som jag passar med, som jag har massa minnen med sedan hon var liten. Jag har varit med och sett henne växa upp till den vackra figur hon är idag. Hennes pappa Melwin, va en kanin jag älskar väldigt väldigt mycket, så mycket att det fortfarande gör ont när jag tänker på honom trots att det är över ett år sedan han gick bort.
Det va kärlek vid första ögonkastet då jag såg en krypande liten grå/vit kaninbebis i Nellys bo. Först fick hon namnet Dream, för hon va så fin. 
 
Pucca, henne köpte jag och datumet får mig att vilja kräkas :)
Köpte henne som ett 'firande' för en års+månaddag och ja. Sen så tror jag att hon vill ha mig död, för hon hatar mig och jag tror hon känner av hur jag känner eller nått sånt. Tyvärr. Men det är ju då tur att Amanda gillar henne och Pucca verkar gilla henne också. Dock tycker jag att Pucca är otroligt vacker med sina stora bruna ögon, bruna färg och små korta öron. Hon blir ju fantastisk på bild!
 
Lillen har jag ju inte lärt känna, för hon är ännu ung typ och är i 'trotsåldern' ;)
 
Så, nu har du/ni förklaringen. 
 









RSS 2.0