Grönan #1

Jetline - Jag kan inte fatta att jag åkte den och det är de värsta jag någonsin utsatt mig själv för. Näst värsta som någonsion hänt mitt inre!
 
Sammarfattar dagen lite kort innan jag lägger mig och sover.
Är jäkligt trött, i ben, fötter, huvud och armar/händer efter en carzy dag på Grönan. Trodde ju först att Jetline inte skulle vara så hemsk, så jag åkte den med Savanna. Vi höll på att dö, iallafall jag. Det va så hemsk så jag fick tårar i ögonen trots att jag blundade HELA tiden efter första uppförsbacken. Sen när jag såg när andra åkte så tyckte jag synd om mig själv som satt där och led.
 
Absoluta favoriten blev Twister, 5 gånger och Kvasten 3 gånger, dom absoluta bästa ååh. Dock så va det minst 25mins kö till BÅDA dom och det va bara till som det va så lång kö till också. Såklart.
Sen åkte jag Blå Tåget (spöktåg) 2 gånger, Rock-Jet 2 gånger och såklart så gick jag Lustiga Huset 2 gånger.
 
Vesuvio barnpizza till lunch och innan vi gick därifrån så blev det kulglass.
Jag hade jäkligt kul, något av det roligaste jag någonsin gjort i mitt liv. (Bortsett från Jetline!!!!)
Dock är mina fötter uppsvällda och känns som ett par ruttnade tomater. Imorgon blir det shopping (ett par mjukisbrallor jag hittat på Cubus) och sen vid 17.00 så åker vi hemåt. Skönt, jag trivs inte i storstad, vilket har mest med att jag är lat att göra, gillar inte att mina fötter värker.. Saknar min pluttis Kira och har hemlängtan till lilla Kramfors, uppskattar staden mer nu! :)
 
God natt på er, sov gott finaste. ♥









RSS 2.0