*tjing-tjong*

Borde sova, men är inte alls trött. Det här med att vända på dygnet såfort man får chansen är inte nån bra ide..
Men iallafall, jag kan lägga mig 5 och kommer flyga upp ur sängen ändå! För imorgon (idag) får jag besked om skolbytet! Jag hoppas hoppas hoppas!! HOOOOOOOOPPAS!
Nu på kvällen har jag även suttit och redigerat bilder på några av våra kaniner som jag fotade för några dagar sen :)

Nelly (eller som jag Nelliiiiih när jag snackar med henne ;) ) - Mamman till alla kaninungar.


Pannkaka (eller som jag säger, Kakiiiis när jag pratar med henne. Ehe ;) ) - Senaste kullen, född i Juni 2011.
Kakis är den ända ungen som fått stanna kvar med mamman :)
Sen har vi sockersöta Tintin. (Tiiiiintiiiin eller tiiiiinniiiiis som jag säger då. Lalolalo! ;) )

Nej, snart ska jag gå och lägga mig trots allt. Kolla klart the big bang theory. En av dom bästa serierna som finns! Natti på er sockertoppar!












RSS 2.0