music fills my ears

Usch! Vaknade samma tid som igår, jobbigt! Det som blåste som tusan inatt också, trodde taken skulle lyfta.
Idag är det två månader kvar tills jag fyller 19. Hm, vet inte om jag ska längta eller så. Gör ingen större skillnad om jag är 18 eller 19, inget nytt liksom. Skulle inte tacka nej till att hoppa till 20 direkt! ;)
Idag hade jag faktiskt planerat att ta ut några av kaninerna och fota dom, men vädret är crap så det är ingen mening. Bara blött och isigt ute ändå. Men det blir väl att sitta inne, fixa hem musik. Justja! Musik, ska fixa Eric Saade åt mig själv och One Direction åt Savanna. Kom på det nu när jag skrev fixa hem musik, hade glömt bort det totalt! :o
Näst snyggast i världen!

Snyggast i världen, helt klart!
Haha jag märker det själv, vad jag dras till för killar. Bruna ögon, brun/svart hår. Det gäller inte bara kändisar, utan här i mitt lilla vinterland hittar jag även den typen jag veeeerkligen vill ha. Synd bara att jag inte är i hans intresse!









RSS 2.0