Love is Retarded

Guuuud, vad jag har bloggtorka, finns inget alls jag kan komma på att blogga om. Det händer inte speciellt mycket roliga saker i mitt liv, verkligen inte på vardagarna för dom ser desamma ut hela tiden typ.

Jo, igår hade jag ju planerat att ha lite som en "hemma-spa kväll. Det blev inte av, hade en väldigt dålig eftermiddag igår, som gjorde att jag blev skit trött och orkade inte alls att anstränga mig så mycket. Haha. Istället så bakade jag kladdkaka och dunkade chillmusik, fick till några dancemoves också hah!
Så ikväll ska jag fanimej ha det avslappnat! Tänker även införskaffa ansiktsmask å sånt, nå gosaker också, bara för att verkligen få njuta ;)

"jag skulle göra allt för dig, jag skulle följa dig tyst & osynlig. Jag skulle älska dig som någon  aldrig älskat dig förr. Jag skulle finnas till, finnas för allt. Vara dig trogen och ärlig. Visa dig hur speciell du är, för mig. Jag skulle inte komma i första hand för dig, men jag nästan vet att jag skulle viga en stor del av mig & mitt liv till dig. Jag vill vara en del av ditt liv, oavsett om det är en stor eller liten del. Det kvittar, bara jag får vara i din närhet. Jag trodde inte att det gick att vara förälskad i någon man knappt känner, men allt mer tyder på att jag är det. I dig. En läätt förälskelse som lätt kan bli så mycket starkare än allt annat."


hatar att falla för någon som inte känner samma sak.
hatar att falla ner i avgrunden pga. något så.. ofattbart krossande.









RSS 2.0