Vila i frid..

vad ska jag skriva? Att alla änglar inte är till låns? När det väl blev bestämt att han skulle få bo kvar, vara min så försvinner han.. Fick aldrig höra hans namn, aldrig få veta att han skulle få stanna kvar & vara min.. Få springa runt på min säng nästan varje dag och få smaka på det gröna färska gräset, få känna solen och skuggan..
Borta.. Efter att bara ha varit med han en gång så tog han en hel del av mitt hjärta och känslor. Jag saknade honom när jag inte var vid han. Varför stannade jag kvar en dag till i härnösand?! Då kanske det aldrig hade hänt!..
Tårarna bara rinner och jag försöker hitta andan..
Jag älskar dig och jag saknar dig.. ♥

Hej på dig! :)

Va gärna med och tävlar om veckans blogg och får chansen att synas med en FET bildlänk på min blogg i en hel vecka! Tävlingen avslutas IMORN på måndag den 20e & vinnaren utses på kvällen ;)

http://sense.webblogg.se/2012/february/veckans-blogg-vinnaren-ny-omgang-1.html

2012-02-19 - 20:58:31

Nämen åh, vad hände? :( Tycker det är så tråkigt när något nära försvinner. Andra har inte heller förståelse att ett djur kan ha betytt så mycket som det faktiskt gjort. Har ju med haft massa smådjur.. Beklagar! :(

2012-02-20 - 16:42:02









RSS 2.0