jag vill inte.. ♥

mjuuuuuuka bebisar. Jag var den första som fick röra vid dom, den vita, mörkgrå och svarta var uppe och gick också, lite nyfikna så jag fick plocka upp dom innan dom skulle ramla ur buren. Knasar.
Önskar att jag slapp se dom tills dom är elva veckor och så lång tid det kommer ta innan alla är borta.. Det kommer vara så jävla svårt. Men jag har inte tid med fler & inte plats heller.. Hatar dehär.. :(
Kommer iallafall få minst elva veckor med dom här söta små krabaterna, fota dom så ofta jag bara kan, mysa, njuta av tiden och bara skapa minnen. För att sedan kunna se, älska och sakna. Jag är bra på det dära med att älska och sakna. Få hjärtat krossat osv. Har ju vant mig vid känslan.
Iallafall, tredje kullen vi haft, på 1,5år. Jag gillar dom här lurviga små knasbollarna väldigt mycket..♥









RSS 2.0