Otroliga människor!

Hej, är lite dålig på att uppdatera känner jag.. Skärpning nu! Iallafall, imorse fick jag ett sms från pappas flickvän (kan man säga så?) ah anyways, det stog att hon skickat ett meddelande till mig på fb. Jag liksom, ahha, okej då. Tänkte att det är väl inget märkvärdigt med det? :)
Gick upp och hämta datorn och massa annat som jag behövde så jag skulle slippa gå upp igen, vilket jag fick lov att göra ändå precis då jag stängt dörren in till mitt rum. GLÖMDE DATORJÄVELN UPPE.. Loggade in på fb och läste, jag fick en tidig födelsedagspresent! Big Brother 24-7. Kanske inget märkvärdigt för er(?) men för mig var det en oerhört bra present! Troligen något av det bästa för detta år! Superduper tack Johanna! ♥
En bra start på dagen!

Så nu har jag suttit och kollat ALLT jag missat denna tid då jag inte kunnat kolla.
Så underbara männsikor det får finnas och att många av dom finns i mitt liv. Underbart!
Nu väntar jag bara på att pappa ska komma hem och göra maten. Lappskojs, är lite rädd för att smaka, men pappa brukar få maten att smaka bra så får väl se! ;)
Jo, måste bara tillägga en sak, ÄNTLIGEN börjar snön att töa bort! Ute på altan är det två stora pölar och det bara droppar överallt. Precis som att det regnar, hoppas det håller i sig så äckelsnön försvinner och kaninerna kan få flytta ut nån jävla gång!









RSS 2.0