haha, så jävla smart!

Jag är så jävla bra! Skulle kolla om nougatsåsflaskan var öppen eller om man var tvungen att öppna den (det lilla hålet där allt kommer ifrån, själva i flaskan). Kan ni gissa vad som hände? Jag tröck på flaskan och fick massa nougatsås i ansiktet! Det är min vanliga otur, fast det har legat lågt ett tag nu ;)

så supergott!
Glass, grädde, maränger och nougatsås. Så jäkla yummiii!

Det skedde en tråkig sak ikväll. En av kaninerna somnade in, troligen så hade han fått nån hjärnskada (då jag sett precis likadant förr med min andra kanin) eller, något krossat i kroppen. Han var halft vid liv när vi såg honom, försökte hjälpa honom att andas, men la ner honom och det tog inte lång tid innan han somnade in. Två borta, tre kvar. Det var hemskt att se, menmen..
Nu är det den vita, svarta och mörkgrå kvar. Jo, glömde att nämna att vi har en kull till. Får se vad som händer med dom. helt ny... *suck*
Nu blir det mer marängswich och BB snart!









RSS 2.0