Rädd till tårar

Åh herregud.. Stog och vispade vaniljsås och sjöng med till What makes you beautful när jag hör någon skrika, och jag är ensam hemma. Skriker "VAAAAAAAAH?!?!?!?!?!?!??!" och pausar låten.
Är alldeles darrig och allt bara snurrar. 
Sen hör jag pappas röst och går ner till honom för att hämta varorna. Jag hade ingen aning om att han skulle komma hem..
Gick upp med varorna och la dom i frysen, chockad som jag va satte jag mig ner framför kylskåpet och tårarna kommer. Det har varit en påfrestande dag idag.
 
Jag drömde en väldigt.. Intensiv dröm imorse, kort med så jätte intensiv. Massa känslor bubblade upp och när jag vaknade så kände jag en värme i hela kroppen när jag vaknade.
Jag kramade en viss person så som en tjej brukar krama sin pojkvän. När man håller hårt runt magen, ni vet? och lutar huvudet mot hans bröstkorg.
 
Jag har haft känslor för denna person hit och dit, jag trodde dom hade försvunnit, men nej tydligen inte.
Så jag har bara haft drömmen i tankarna hela dagen..
 
Jag är en väldigt lättskrämd och paranoid person. Jag älskar skräckfilmer och sånt, men jag kan inte hantera att bli skrämd eller vara på läskiga platser. Det blir för mycket och detta va absolut inte första gången jag blivit så rädd så jag börjar gråta.
 
Så, nu ska jag ta det lugnt och äta hallon & rödvinbärspaj & vaniljvisp till nån film! 
 

Innan jag letar efter någon film så ska jag se detta ↑ ;)♥









RSS 2.0